Gingelom

Welkom bij cd&v Gingelom.

Nieuwjaarsreceptie cd&v-Gingelom

Om op het nieuwe jaar te klinken, ๐Ÿฅณ
komen we samen om een glaasje te drinken! ๐Ÿฅ‚

"Nieuwjaarsdrink CD&V-Gingelom."

Graag nodigen we jullie uit op een knabbel en een babbel.
Wanneer: Woensdag 31 januari 2024 om 20 uur.
Waar: Zaal Lindehof, Zoutstraat 24, 3890 Niel-bij-Sint-Truiden.
Graag een seintje voor maandag 29 januari zodat we weten wat we moeten voorzien!
Gunther Craninx: GSM: 0460/94 12 69/Email: [email protected]
Wij kijken er naar uit! Jullie ook?

Oppositie wil zaal Elckerlyc behouden.

๐’๐ฅ๐ฎ๐ข๐ญ ๐ฃ๐ž ๐š๐š๐ง ๐ž๐ง ๐ญ๐ž๐ค๐ž๐ง ๐๐ž ๐ฉ๐ž๐ญ๐ข๐ญ๐ข๐ž! ๐Ÿ˜Š
โœ…Teken de petitie: https://graag-gingelom.be/
Vandaag in Het Belang van Limburg! ๐Ÿ’ช
Graag is voor het behoud van de Elckerlyc! ๐Ÿ› ๏ธโœจ"Wij willen dat deze prachtige locatie helemaal en definitief gerenoveerd wordt. De zaal is van onschatbare waarde voor de gemeente."
โœ… Lees het artikel: http://tinyurl.com/mpm2e8km
Oppositie wil zaal Elckerlyc definitief behouden in de plaats van nieuw masterplan: โ€œHet is een zot plan dat veel geld gaat kostenโ€
Oppositiepartijen LEEF, CD&V en N-VA, die met รฉรฉn lijst naar de gemeenteraadsverkiezingen trekken onder de naam โ€˜Graagโ€™, verzetten zich tegen de geplande afbraak van zaal Elckerlyc. Graag wil dat de iconische feestzaal pal in het centrum van Gingelom volledig gerenoveerd wordt en organiseert een petitie bij de inwoners.

Het nieuwe project Graag Gingelom

Zaterdagavond lanceerden we ons nieuwe project Graag Gingelom. Vanaf nu zullen wij zetelen als รฉรฉn fractie in de gemeenteraad en in 2024 zullen we met รฉรฉn lijst naar de kiezer trekken. Met een inhoudelijk sterk programma en 1 sterke ploeg willen we Gingelom meer kleur gaan geven. Samen vertegenwoordigen wij 48% van de kiezers. Bedankt aan iedereen die erbij was. Memorabele avond.